Ztaffis pokerblogg

2010-03-07
19:57:33

Brakfall och uppgång
Dagen började med ett uruselt heads-up pass. Spelade 0,02/0,04 € mot en motståndare och lyckades förlora hela 3 inköp på en dryg halvtimme (15 €). Jag spelade dåligt, men hade verkligen otroligt otur i vissa stora potter. Min motståndare lyckades alltid på nåt konstigt sett köpa ut mig på rivern, vilket var väldigt jobbigt. Efter det tog jag en 5 timmars paus, sedan satte jag mig ned och lirade 2 stycken 6-max bord på nivån 0,05/0,10 € och vann tillbaks 3/4 av mina förluster. Så för att summera dagen så var det en väldans berg och dalbane dag, som iallafall inte slutade i katastrof, som den mycket väl kunnat göra. Det blev förstås ett litet minus, men det minuset kunde som sagt ha varit mycket större.

Spelakapital NU: 36,40 €

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: