Ztaffis pokerblogg

2010-02-19
13:41:32

Från 0 till 1,000 på en månad?
Är det möjligt? Ja, det tänker jag nämligen ta reda på i mitt nya lilla projekt. Som ni vet så har jag ju haft många olika små projekt här på bloggen, men alla har gått i stöp. Därför lägger jag denna gång upp ett riktigt svårt mål, att förvandla 0 till 1000 på bara en månad. Som ni förstår så finns det bara en väg att starta ifrån, Freerolls. Vilken sajt lämpar sig då bäst för en sådan här utmaning? Pokerstars drar som bäst Nordic snowfest freerolls varje kväll me 1000 $ i potten så jag tänkte kanske köra där. Om inte det ser ut att lyckas så byter jag till Unibet som kör freeroll battle hela månaden, och dom kör även små freerolls dagligen utöver det.

Jag kommer att uppdatera här med stats och nuvarande bankrulle. Hoppas ni följer med mig på min sjuka utmaning och railar mig.

HSP (High Stakes Poker) Season 6 har kört igång nu, första avsnittet finns redan nu ute på Pokertube.com, kolla in det! Jag har alltid gillat High Stakes Poker skarpt, och denna säsong verkar inte göra någon besviken heller. Med alla dom främsta cah-games spelarna som: Phil Ivey, Patrik Antonius, Doyle Brunson, Phil Laak med flera, så kommer det garanterat bli action runt bordet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: