Ztaffis pokerblogg

2010-03-03
02:10:58

Startkapital fixat
Nu har jag en viktig uppdatering angående mitt projekt, jag har nämligen fått ett startkapital från en pokersajt på 50 $. Klienten jag ska spela på nu är britanniens största, nämligen BET365. Till en början spelar jag no-limit holdem på dom absolut lägsta nivåerna. När jag har nått 250-300 $ tänkte jag börja pröva på Limit-holdem på 0,50-1 $ nivå. Jag tänker inte spela några turneringar före jag anser att min bankrulle klarar av detta, och jag kommer vara strikt som tusan. Känner mig väldigt taggad, har väntat på en sådan chans länge nu och äntligen kommer jag igång. Hoppas jag lyckas bygga mig en rulle som håller länge, och som förhoppningsvis aldrig når 0-sträcket.

Jag kommer att uppdatera här dagligen, med lite stats och handanalyser och såklart hur min bankrulle mår.

Kommentarer:
#1: Lison

Lycka till!

2010-03-03 @ 10:58:32

Hej;;



Nu har vi smyg lanserat vår site. Hos oss www.mobilepoker.cc så har vi samlat nätets bästa siterna med de högsta bonusarna.Du är välkommen att skriva i vårt forum med länk till din sida.



Mvh



Team www.mobilepoker.cc

2011-02-24 @ 21:07:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: